Splošni pogoji spletne trgovine Fitnesoprema.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino Fitnesoprema.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Coda, Žan Skok s.p., matična številka: 3795772000, davčna številka: SI86778579, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Fitnesoprema.si). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Fitnesoprema.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Fitnesoprema.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Fitnesoprema.si. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Fitnesoprema.si.
Podatki so vpisani v Poslovni register Slovenije na dan 1.9.2010 pod vložno številko 316-03-01909-2010/2. Coda, Žan Skok s.p. je zavezanec za DDV.
Dostopnost informacij
Fitnesoprema.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o podjetju Fitnesoprema.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), 6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Stiki, pomoč in dodatna vprašanja
Če imate glede naše ponudbe ali uporabe e trgovine dodatna vprašanja ali samo potrebujete več informacij, je pomoč pri roki – informacije o naročilih, dostavi in o reklamacijah:
- e-naslov: info@fitnesoprema.si
- Tel. št.: 041 676 094 (od ponedeljka do petka od 8.00 do 19.00)
- Stroški klica se ne razlikujejo od osnovne tarife
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Fitnesoprema.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter so na njih prikazane izključno Cene.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Fitnesoprema.si in kupcem je v spletni trgovini Fitnesoprema.si sklenjena v trenutku, ko Fitnesoprema.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Fitnesoprema.si kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Fitnesoprema.si.
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
Ko najdete željeni izdelek ga z uporabo gumba DODAJ V KOŠARICO dodate v košarico. V košarico lahko dodate več izdelkov hkrati. Ko ste izbrali vse željene izdelke v desnem zgornjem kotu ekrana (ikona vozička) kliknete na GUMB KOŠARICA kjer imate možnost izbire PREGLEJ KOŠARICO in NA BLAGAJNO. Izberete slednjega kjer vpišete svoje podatke, opombe in izberete plačilo in način dostave. Strinjati se morate s splošnimi pogoji in nato kliknite gumb KUPITE SEDAJ s katerim oddate naročilo. Povzetek naročila prejmete na email naslov ki ste ga zavedli v vpisanih podatkih, ki si ga shranite. Prav tako imamo mi shranjeno to pogodbo, ki jo lahko dobite z zahtevo na info@fitnesoprema.si
Pred oddajo naročila lahko celoten izbor vključno s količino in ceno pregledate in popravljate s klikom na zgoraj opisanem gumbu PREGLEJ KOŠARICO.
Načini plačila
Fitnesoprema.si omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu*
– z nakazilom na račun Coda, Žan Skok s.p. po ponudbi/predračunu
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Fitnesoprema.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena. Na prevzemnem mestu Fitnesoprema.si je možno plačilo z gotovino ali s kartico
Izdaja računa
Fitnesoprema.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e- naslov kupca v kolikor je ta predložen. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Cena velja enako za vse uporabnike Fitnesoprema.si. Uporabnik spletne trgovine Fitnesoprema.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Fitnesoprema.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Fitnesoprema.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Fitnesoprema.si kupcu omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Na prevzemnem mestu Fitnesoprema.si so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Fitnesoprema.si. Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.
Darilni bon Fitnesoprema.si
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Coda, Žan Skok s.p. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (števiko nakupa), prodajalec Coda, Žan Skok s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Fitnesoprema.si Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Fitnesoprema.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila dailnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@fitnesoprema.si. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona. Uporaba darilnega bona: – Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. – V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Če želite unovčiti več bonov, morate opraviti več nakupov. – Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. – Nato samo še oddate spletno naročilo.
Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Fitnesoprema.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na Facebook profilu Fitnesoprema.si vendar le v času dodatnih akcij.
– Uporaba kode za popust:
– Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z
dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
– V istem koraku v polje koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kupon.
– Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od
cene vašega naročila v zadnjem koraku.. Ostane znesek, ki ga je potrebno še
poravnati.
– Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Vrednost kode za popust ne sme presegati vrednosti naročenih artiklov.
Postopek obveščanja o nakupu
1. Fitnesoprema.si naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo
sprejeto Fitnesoprema.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih
artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Fitnesoprema.si lahko za
preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na
njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pri dobavi artiklov, ki jih Fitnesoprema.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je
Fitnesoprema.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na
čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Fitnesoprema.si. Prek
elektronske pošte info@fitnesoprema.si kupca sproti obvešča o ažurnih
podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne
želi čakati, lahko kupec to sporoči Fitnesoprema.si, ki bo artikel odstranil iz
naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz
naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če
dobavitelj Fitnesoprema.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje
do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko
Fitnesoprema.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago.
Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je
pripravljeno za prevzem
Fitnesoprema.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi
za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Fitnesoprema.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od
pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko
obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca
o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 676 094
ali po e-mailu na naslov info@fitnesoprema.si. Če se zgodi, da je naročilo že
odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega
prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo
željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le
da oddate naročilo kot fizična osebe in v opombo dodate “Želim račun na
podjetje” in podatke o podjetju.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za
podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem,
samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo
dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne
osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla
brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo
Splošni pogoji Fitnesoprema.si, z razliko od predhodno omenjene možnosti
odstopa od pogodbe.
Spletna trgovina Fitnesoprema.si pravnim osebam omogoča naslednje načine
plačila:
– z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
– z nakazilom na račun upravitelja Fitnesoprema.si po ponudbi/predračunu
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom
na račun Coda, Žan Skok s.p. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno
velja cena.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za
namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od
prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po
datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca:
info@fitnesoprema.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov zahtevati po e-pošti:
info@fitnesoprema.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na
naslov prodajalca: Hausenbichlerjeva ulica 8, 3310 Žalec ali ga osebno
prinese na prevzemno mesto prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za
sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni
količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme
neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in
preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega
stanja.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je
strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku
dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je
potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o
odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet
je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo
prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za
vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti
odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video
nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v
roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja
gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o
plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede v obliki enakega plačilnega sredstva kot je bil uporabljen pri nakupu.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali
promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne
vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se
obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni
bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne
uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku
ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob
vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po
elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu
drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak
natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno
prečiščeno besedilo).
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
– Ko vračate artikle prodajalcu (Coda, Žan Skok s.p.), morate priložiti obrazec za
odstop od pogodbe, ki ga zahteva po emailu info@fitnesoprema.si Priložite
tudi kopijo računa.
– Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Coda, Žan Skok s.p.,
Hausenbichlerjeva 8, 3310 Žalec.
– Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in
da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno
Fitnesoprema.si) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
– Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno
drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
– Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če
garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem
pooblaščenem servisu.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali
promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne
vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se
obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni
bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne
uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva.
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za
podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem,
samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo
pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo
možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo
treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične
osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako
veljajo splošni pogoji Fitnesoprema.si , z razliko v že predhodno omenjenih
možnostih odstopa od pogodbe.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041 676 094 ali nam pišete na
info@fitnesoprema.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so
tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega
ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta
potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični
artikel, ki ga vrača.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob
predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na
računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo lahko zahtevate na email:
info@fitnesoprema.si v kolikor artikel ima v opisu zapisano garancijsko dobo.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če
informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku
ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Fitnesoprema.si, ki bo
zagotovil ažurno informacijo.
Garancijski list velja tudi če ni podpisan ali ožigosan.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga (zahtevajte ga na info@fitnesoprema.si) ali ga prevzamete tukaj OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA Fitnesoprema.si, tako da bo postopek hitreje stekel. V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Coda, Žan Skok s.p. Hausenbichlerjeva 8 pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Vkolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
Za stvarne napake na novih izdelkih odgovarjamo 2 leti od izročitve izdelka.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku 2 mesecev in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja zahtevate po emailu: info@fitnesoprema.si ali ga prenesete tukaj OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Vrnjeni artikli z odprto embalažo
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Fitnesoprema.si vrnjeni in imajo manjše
pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v
nadaljnjo prodajo.
Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena
(tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle v Fitnesoprema.si pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle
kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno
navedeno ob vsakem artiklu.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do
garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo
za ostale artikle.
Dostava
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Fitnesoprema.si je Pošta
Slovenije in GLS, vendar si Fitnesoprema.si pridržuje pravico izbrati drugo
dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.
To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.
Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf
– kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,05 EUR.
– kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,07% od vrednosti paketa
– kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti paketa
Način in strošek dostave in obdelave naročila
Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavi že
naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na
navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
Dostava
Artikli, naročeni na Fitnesoprema.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času.
Če so na zalogi v centralnem skladišču, običajno še isti dan.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj
optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo
lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem
naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.
Artikle lahko prevzamete tudi osebno v skladišču Hausenbichlerjeva 8 v Žalcu
.
Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z
našimi referenti, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali
o prihodnjih nakupih.
Strošek dostave
Strošek dostave za pakete do 40 kg je 4,95 €
Strošek dostave za pakete nad 40 kg do 80 kg je 9,90 €
Strošek dostave za pakete nad 80 kg do 120 kg je 14,85 €
Strošek dostave za pakete od 120 kg do 160 kg je 19,80 €
Strošek dostave za pakete od 160 kg do 200 kg je 24,75 €
Strošek dostave za pakete nad 200 kg je 29,70 €
Izjeme so izdelki, ki jih moramo paletno dostaviti (tekalne steze, sobna kolesa,
veslači, orbitreki,…) – strošek dostave ene palete je 34,90 €.
Dostava kamorkoli
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije
(in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za
dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob
nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da
poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana
dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za
prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica,
študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem
bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.
Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte
Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je
priložena pošiljki, ste je dolžni plačati. Pri plačilu po predračunu na račun
Coda, Žan Skok s.p., se izognete plačilu provizije dostavljalcu.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti
obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko
to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več
pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.
Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko
bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za
kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja,
nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.
Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako
hitro jih lahko dobavimo.
Če boste nekaj dni odsotni, lahko nam na elektronski naslov
info@fitnesoprema.si ali na telefon 041 676 094 sporočite željen termin
dobave. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni
naslov.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva
odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam
bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Varovanje osebnih podatkov
Fitnesoprema.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov
uporabnika v skladu z ZVOP-2.
Fitnesoprema.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov
Fitnesoprema.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni
naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in
arhiv komunikacije s Fitnesoprema.si
Fitnesoprema.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe
izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in
ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim
osebam.
Fitnesoprema.si za hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke
gostov Fitnesoprema.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon,
primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum
registracije in arhiv komunikacije z Fitnesoprema.si. Po izpolnitvi naročila se
hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč
dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako,
da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla
ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Fitnesoprema.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na
daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili
ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Fitnesoprema.si bodo vsebovala naslednje
sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj Fitnesoprema.si bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo
Fitnesoprema.si izrecno spoštoval.
– Oglasna sporočila Fitnesoprema.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger
in tekmovanj.
Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti
spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Fitnesoprema.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne
trgovine, pred dokončno objavo pa jih Fitnesoprema.si pregleda.
Fitnesoprema.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi,
neprimerni ali ki po oceni Fitnesoprema.si ne nudijo koristi drugim
uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe
njegovega mnenja ali komentarja in Fitnesoprema.si dovoljuje objavo dela ali
celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Fitnesoprema.si ima
pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za
katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Fitnesoprema.si, vključno z objavo
v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in
zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana
mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno
prenaša na Fitnesoprema.si.
Omejitev odgovornosti
Fitnesoprema.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in
pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu
pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da
Fitnesoprema.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem
primeru, bo Fitnesoprema.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil
odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Fitnesoprema.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo
obiskovalci Fitnesoprema.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki
vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva.
Fitnesoprema.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od
kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Fitnesoprema.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna
napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih
artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za
odločilne ter jih Fitnesoprema.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil
pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Fitnesoprema.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Fitnesoprema.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost
zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Priznani izvajalec za reševanje sporov je:
Evropski center za reševanje sporov | Tomšičeva 6 1000 Ljubljana
| info(at)ecdr.si | http://www.ecdr.si | T: 08 205 65 90 F: 01 244 99 95 | Uroš Petohleb |
Elektronska povezava za platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
V primeru težav se kupec s podajalcem Fitnesoprema.si lahko poveže
telefonsko na telefonsko številko 041 676 094 ali po elektronski pošti
na info@fitnesoprema.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova
info@fitnesoprema.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Fitnesoprema.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter
stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Fitnesoprema.si prizadeva po
svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam veliko tekaških užitkov!